Job 27 van 102


Report this listing

Solliciteren



Administratief logistiek bediende


Functie

Bouw jij graag mee aan de toekomst, samen met onze klant, een steeds blijvend groeiende firma? Door deze groei is dit bedrijf op zoek naar nieuwe collega's. Ben jij opzoek naar een gevarieerde, uitdagende logistieke functie binnen de bouw sector?

Lees dan snel verder!

  • via mail krijg je 'afroepen' binnen en zorg je dat al het geproduceerd materiaal tijdig op de werven is, je maakt hier een dagplanning voor op voor de transporteurs
  • je staat in nauw contact met de laders en je zorgt er voor dat de vrachten correct en tijdig geladen worden
  • daarnaast ben je verantwoordelijk voor de administratieve taken rond logistiek: opmaak dagplanning, opmaak transportbonnen, vrachtindelingen,...
  • je gaat ook op zoek naar externe transporteurs die het transport kunnen verzorgen indien er versterking nodig is
  • je zal de leverbonnen/CMR’s van de ontvangen leveringen in ontvangst nemen en verwerken
  • je houdt de vertrokken vrachten per project bij en geeft deze door ter voorbereiding van de uitgaande facturatie door de boekhouding.

Jouw profiel

  • je bent minstens in het bezit van A2-diploma, idealiter binnen een logistieke opleiding, of je bent gelijkwaardig door ervaring
  • je kan met de meest courante computerprogramma's overweg (Excel en Outlook)
  • je bent hands-on ingesteld, dynamisch en assertief
  • je hebt een goed probleemoplossend vermogen
  • je start de dag liefst wat vroeger; tussen 7u00-8u00
  • je bent planmatig en administratief sterk
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
    De boekingen registreren
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Verkoopsovereenkomsten opstellen
    Betalingen opvolgen
    Aanmanen bij onbetaalde rekeningen
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Budgetten van de organisatie opvolgen door afstemmingscontrole op de bankrekeningen, controle van de algemene kosten en van de facturen, ...
  • Gegevens met betrekking tot de activiteit van het personeel verzamelen
    De loonberekening voorbereiden
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Telefonische oproepen beantwoorden
    Klanten ontvangen
    Klanten informeren of oriënteren
  • Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
    Documentatie doorsturen of archiveren

Aanbod

Je komt terecht in een dynamische firma en mooie naambekendheid. Je werkt mee aan de groei van dit bedrijf en het enthousiasme spreekt voor zich. In ruil voor jouw inzet krijg je een mooie verloning naargelang ervaring.

  • een voltijdse functie in een dynamische firma met mooie naambekendheid
  • je werkt mee aan de groei van dit bedrijf, het enthousiasme spreekt voor zich
  • mooie verloning naargelang ervaring
  • een gevarieerde functie binnen de bouw sector

Is dit een job voor jou? Solliciteer dan hier online of bel ons voor verdere vragen op 03 820 88 80.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht